3 Şubat 2011 Perşembe

Houston i have a problem

Houston, az önce kalan son erzak stoğumu kontrol ettim; iki ekmek, bir şişe şarap ve Beşler’in ekonomik sucuk-salam paketi. Sonsuz boşluktaki kapsüllü salınımımda yanımda olan tüm servetim bu anlaşılan. Boşlukta geçirebileceğim son an’ları yaşıyorum fakat bundan kendini sorumlu tutma lütfen olur mu? Az evvel şarap şişesini açabilmek için 90 derecelik bir açıyla ters dönmem gerekti fakat mevzubahis şarap olduğunda kapsülü de ters çevirebileceğimi biliyorsun. Oksijenin şarap ile senkron bitebilme olasılığı suni bir mutluluk etkisi yaratıyor fakat bunun da geçici olduğunu bilmek sandığım kadar zor değil. Bugün senin de tahmin ettiğin üzre boktan bir gün Houston. Çünkü hala insanları ve davranışlarını anlamlandırmaya çalışıp davranışlarını sistematize etmeyi deniyorum. Biraz geç de olsa hüsrana temas etmem kafamdaki birçok şeyi netleştiriyor ve şunu fark ediyorum; uzayda kaplamış olduğum kütlenin sanal evrendeki insanların hayatları üzerine en ufak bir yansıması dahi yok.

1 yorum:

  1. 'Sonsuz boşluktaki kapsüllü salınımımda yanımda olan tüm servetim bu anlaşılan.'
    bu servetinde su 8gün icinde bitmistir herhalde :)

    yazi tarzini cok begendim (dilaykemer'den buldum blog'unu), yazar olmaya düsünüyormusun? :D
    yasini ve ortudugun yeri ögrenebilirmiyim?
    ve tabiikide bu yazilarin devamini beklerim, bak 8 gün olmus bunu yazali.

    almanyadan selamlar

    YanıtlaSil